Vad ska man säga?

Hej hej! Lyckades till slut somna, halv sex imorse. Helt galet ju. Går upp en timme senare i vanliga fall. Men jag sov fram till halv tolv så jag fick nästan tillräckligt med sömn. I alla fall så mår jag inge bättre alls. Känns som att det här kommer sitta i ett tag... Skulle egentligen behöva gå till skolan imorgon, det är första vanliga dagen då. Så det är skönt att jag inte missat nåt än i alla fall. Men jag tror faktiskt inte att jag orkar imorgon heller. Det är så himla typiskt mig att bli sjuk första veckan i skolan. Men men inte mycket att göra åt. Nu ska jag återgå till Vänner. Har haft maraton i flera dagar nu..(A). Men det är så bra! Och jag har ju inte direkt nåt annat att göra. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0