Blä

Hej hej. Fortfarande sjuk. Det är helt otroligt, det vill bara inte ge med sig. Skulle ha jobbat idag. Grät innan jag skulle åka för att jag mådde så dåligt, tror jag hade feber då. Sen när jag kom till jobbet upptäckte jag att jag tagit fel på tiden. Kände mig så totalt misslyckad. Efter en halvtimme åkte jag därifrån, då hade jag lyckats hitta en som kunde jobba för mig idag och en som kunde jobba imorgon. Tack och lov för det. Hade aldrig orkat. När jag kom hem sov jag några timmar och vaknade av en sprängande huvudvärk och illamående. Nu mår jag dock lite bättre, men det går lite upp och ner. Ringde sjukvårdsupplysningen idag eftersom alla tjatar om svininfluensan. Men så länge man inte blir allvarligt sjuk så tar de inga prover. Så det är bara att vila, vila, vila. Är så trött på det! Tur att jag har min Vänner box i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0