Tänk att det ska vara så svårt

Hej hej! Har nästan packat klart inför kryssningen nu. Så himla svårt det är att välja kläder till en annan dag. Jag fungerar så att jag väljer kläder efter humör, vissa dagar kan jag bara inte ha vissa kläder fast att jag tänkt ha dom. Vi ska bara vara borta typ 22 timmar men jag skulle lätt kunna packa ner halva min garderob.. (A). Nej, men tre ombyten borde räcka ^^ Har i alla fall packat bikini, ska sola och bada! Fett skönt. Men dyrt! 150:- för en timme... Men men det kan det väl vara värt. Nu ska jag ta och se ett Vänner avsnitt eller två, sen ska jag nog ta och sova. Ska upp tidigt imorgon, tänker vara i Farsta centrum när dom öppnar. Har lagt undan en väska som jag bara måste ha till en outfit på kryssningen. Kommer såklart ha användning för den sen också. Älskar den modellen, har den i både vit och rosa. Hinner nog inte skriva imorgon men vi hörs på tisdagkväll eller onsdag! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0