Sjuk

Hej hej nu har jag gått och blivit sjuk. Riktigt ordentligt. Det värker i hela kroppen, från huvud till tår. Det var länge sen jag var så här risig. Har gått med halsont ett tag men så helt plötsligt igår när jag tittade på TV så hade halsen svullnat upp och börjat göra vansinnigt ont. Skönt att det är helg i alla fall, jag får ta det väldigt lugnt idag och imorgon för på måndag är det både skola och jobb. Men efter den måndagen kommer jag börja jobba tisdagar istället, samma tid. Ringde chefen igår och då var det en kille som jobbat tisdagar men inte kunde det längre så det var ju alldeles perfekt. Blev lättad att det löste sig så bra. Måste sluta oroa mig för att allt ska gå åt helvete hela tiden. Men men ska ta och krypa upp i sängen nu med en vetevärmare och se på Vänner. Riktigt mysigt att det regnar idag. Skönt eftersom jag bara kommer ligga inne. Får be mamma att köpa Harry Potter sen för jag kommer nog inte orka röra mig, det gör ont när jag går. Men nu blir det Vänner! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0