Powerwalk i mörkret

Hej hej! Kom hem från Ida för en stund sen. Igårkväll, vid tiotiden, gick vi en promenad med Emma och Alex. En timmes powerwalk. Jätteskönt, det är så härlig luft på kvällarna. Det hände dock en liten obehaglig sak.. Vi gick mitt i skogen på ett spår i Alby och pratade om överfall och sånt. Så helt plötsligt släcktes gatubelysningen så att det blev becksvart! Panik vi fick, alla utom Ida. Haha hon var lugn som en filbunke.
Men nu ska jag ta och göra mig klar. Vi ska till stranden strax. Har varit på stranden flera dagar nu så jag börjar faktiskt bli lite brun ^^ Sen ikväll ska vi baka blåbärspaj, mamma har plockat hur mycket blåbär som helst. Det blir gott. Jag älskar paj! Skriver säkert lite senare igen hejsvejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0