Mössprovning

Hej hej! Mår lite bättre idag, men mår fortfarande skit. Idag är illamåendet det värsta, halsen har blivit en smula värre också. Börjar bli lite stressad nu, ska nämligen jobba lör-sön. Ganska många timmar. Jag hade liksom räknat med att vara frisk nu. Trodde t o m att jag skulle vara frisk i måndags men ack så fel jag hade. Fy vad det är trist att vara sjuk. Samuel kommer i alla fall ikväll igen och håller mig sällskap. Håller tummarna att han slipper jobba över!
Just ja! Jag kanske ska tala om vad jag gjort idag ^^ Gick inte till lektionerna idag men åkte in på eftermiddagen eftersom vi hade mössprovning! Så nu har jag beställt min studentmössa! Märklig känsla. Den dyraste modellen blev det, med silvertext. Guld är inte riktigt min grej. Tror mössan gick på 764:-. Lite sjukt egentligen men man tar ju bara studenten en gång eller hur. Beställde en jättemysig hoodtröja också. Så det ska bli kul när det kommer. Nej nu mår jag så nedrans illa, måste lägga mig ner eller nåt. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0