Lite regn tack

Hej hej! Vaknade illamående och orklös imorse så jag tänkte att det kanske skulle bättre om jag gjorde något. Så jag tog en rask promenad upp till ICA och köpte Harry Potter 3. För ett tag mådde jag väldigt bra men nu mår jag jätte illa igen och har huvudvärk dessutom. Vilket skit. Blir förhoppningsvis lite bättre när jag duschat och ätit lunch. Efter det tänkte jag gå ner till centrum och hälsa på Ida på bokhandeln och kanske shoppa lite också. Sen ikväll blir det lördagsmys och Harry Potter. Vi har gjort det till en liten grej, varje lördag släpper dom ju en ny HP film med Aftonbladet så då ser vi den tillsammans alla syskonen ^^. Samuel kommer ikväll också och tittar med oss. Tänk att det gått en vecka sen...
Önskar att det kunde börja regna. Missförstå mig inte, det har varit härligt med sommarvärmen men bara för idag skulle jag vilja ha ösregn. Känner mig på sånt humör. Har ingen lust att vara ute i det fina vädret idag. Tycker det är mysigt ibland att gå inne och pyssla, skulle behöva städa mitt rum och det är mycket roligare att göra när det är dåligt väder. Så är det ju mycket mysigare att se på film då. Men nu måste jag duscha hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0