Kryssning med Birka Paradise

Hej hej! Nu är jag hemma igen. Det var toppen! Buffén var inte att hurra för, inte heller taxfreen (Viking har bättre) men det var minsann kul ändå! Igår dansade jag för första gången på en nattklubb ^^ I högklackat dessutom. Bytte om till de högklackade skorna redan vid middagen klockan sex, sedan dansade vi från elva till två. Gissa om jag får lida av det idag... Har aldrig gått så länge i högklackat, lite smått stolt att jag klarade av det. Jag har heller aldrig haft så ont i knän och fötter som jag har idag. Men det var det faktiskt värt. Kände mig riktigt fin igår för en gångs skull. Dessvärre var det ont om söta killar... I alla fall, idag gick vi upp tidigt, åt frukost och sen gick vi till "Beachen". Solade och badade bubbelpool, så himla skönt! Riktigt najs att göra det på en båt. Och bastun var ju helt sagolik, snacka om vacker utsikt! Efter det blev det mer shopping, sen var det dags för lunchbuffé och helt plötsligt hade timmarna flugit förbi och vi anlände till Stockholm igen. Men vi ska åka snart igen. Det är så himla mysigt. Rekommenderas verkligen.


Här kommer lite bilder

Allihopa utom mammsen. Kusin Danne, lillebror, morbror, kusin Tilda, jag och lillasyster


Jag och syster


Middagsbuffén, sliten man såg ut då


Älskar min outfit!


Party, party! Jag bjuder på den...^^


Jag och syster igen, i den lilla hytten


Ja, vad ska man säga? Godis är gott


Dessa söta örhängen gömde sig i påsen, jag bara älskar Snö of Sweden


Det blev nåt knas med bilderna, de har blivit kapade på ena sidan (eller är det bara min dator?) men jaja det får väl vara så

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken jävla lirare Daniel är

2009-08-25 @ 18:58:15
Postat av: Isabel

Vad menar du med det?

2009-08-26 @ 12:29:26
URL: http://isaabel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj där står daniel och dansar med nån annan tjej där bakom

2009-09-05 @ 11:14:13
Postat av: Anonym

elr hur du;)?

2009-09-07 @ 22:04:53
Postat av: Anonym

nehe skit i och svara då:O?

2009-09-09 @ 16:16:52
URL: http://maaliiinclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0