Usch!

Hej hej. Fy fasiken vilken dålig start på veckan. Känner för att bara lägga mig under täcket och aldrig mer se dagens ljus, i alla fall inte tills veckan är över. Hade ju en sjukt dålig dag igår och dagen idag har inte varit mycket bättre. Mår inge bra och provet gick inte heller bra. Jag missade totalt en fråga trots att jag tittade igenom pappret flera gånger, jag var helt blind. Och det var typ den lättaste på hela provet, så fånigt att jag missade den. Kan bara inte förstå att jag gjorde det. Aja, ska försöka ta mig ner till centrum och fixa det där nu. Och om ni inte hör av mig igen har jag kanske ruttnat bort under täcket. Eller nåt. Positiv jag var nu eller hur? Så får man lov att vara när man har en dålig dag. Hejsvejs.

17 dagar kvar till Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0