The Buddy Holly musical!

Tjoholahopp! Nu är jag hemma, eller ja, kom hem för en stund sen. I alla fall, The Buddy Holly musical var grymt bra! Brolle ägde! Och jag bara älskar den där typen av musik, 50-tals musik och framför allt Buddy Hollys musik. Älskar 50-talet överhuvudtaget med mode och allt sånt. Tänk om man ändå kunde fått se Buddy live. Visserligen gjorde Brolle en otroligt bra imitation men det hade ju så klart varit kul att se originalet. Anyway, underbar musik, roliga personligheter, vackra kläder och Brolle, behöver jag säga något mera? Gå och se den! Jag vill se den igen! Den var sagolik. Kunde inte sluta le. I slutet fick publiken sjunga med. Vilken känsla alltså. Då sod hela Göta Lejon upp och applåderade och sjöng. Mäktigt. Åh underbart, underbart, underbart. Har applåderat så att händerna nästan värker. Haha. Nej nu ska jag ta och slå in lillasysters present. Hon fyller år imorgon. Hela nio år blir hon, stor tjej. Tänk vad tiden går fort. Godnatt!

Måste bara säga att min enda besvikelse var att det inte fanns något soundtrack! Jag som var helt inställd på att köpa det. Det var något om rättigheter och budget men det kunde komma senare. Så hoppas hoppas!


bild från: Ticnet.se (<--där kan du boka biljetter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0