Måns i Tyresö C!

Hej igen. Jag ruttnar nog inte bort under täcket trots allt. När jag skulle gå till centrum förut såg jag att Mitt i Tyresö tidningen låg på dörrmattan. Så jag tog upp den, la den på köksbordet och började bläddra lite smått. Efter nån sida höll jag på att få en hjärtattack.. Måns Zelmerlöw kommer till Tyresö centrum den 28/5 på Crazy Night!!!! Och jag älskar Måns! ^^ Samuel, lugn nu jag älskar fortfarande dig mest =) Och han signerar sin nya skiva efteråt, vilket är perfekt eftersom jag inte köpt den än. Kul det kommer bli. Men centrum kommer explodera på folk. Tänk att det liksom var proppfullt när Amy Diamond var där. Herregud, men det är det helt klart värt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0