IKEA

Hej hej! Är helt slut. Kom hem från IKEA för en stund sen. Sov som en stock på bussen, båda vägarna. Det är trist att det tar nästan en timme att åka ut dit. Men men det är bra att man överhuvudtaget kan ta sig ut med buss. I alla fall, på dit vägen släpade vi (jag&mamma) på varsin stol som vi skulle lämna tillbaka. Så när vi kom dit gick mamma ner och lämnade dom medan jag gick och köpte lunch, korv för fem spänn. Och när jag stod där i kön vände jag huvudet åt sidan en snabbis och sen ryckte jag tillbaka med huvudet och insåg att det var Morgan Alling från Let's Dance som gick förbi mig, en meter ifrån! Det var ganska coolt. Eller väldigt coolt rättare sagt, tycker jag. Hehe ^^ I alla fall, på tillbaka vägen nu hade vi varsin sån där stor blå kasse med massa blomlådor, lite små förvaringslådor till mina byråer, krokar och lite annat smått och gott. Så sen ska jag möblera om lite i mina byråer. Om jag hinner. Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ner till pizzerian och köpa mig en calzone att ta med. Eller om jag ska sätta på kroketter och äta köttrester. Hmm.. Svårt val. Om nån timme kommer Samuel, då ska vi mysa och se på film. Blir nog inte så sent ikväll med tanke på att jag, kors i taket, vaknade tjugo över sju imorse! Ska dessutom upp och jobba imorgon. Jobbar 8.30-18.10 som vanligt. Det blir tufft. Viruset, förkylningen eller vad det nu är jag har vill inte riktigt ge med sig heller. Blir snart tokig. Man vill ju träna bort allt påskgodis nu. Aja inte mycket att göra åt mer än att ta det lugnt och låta kroppen läka. Men nu måste jag ta ett beslut om maten haha. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0