4 veckors program

Hej hej! Nu har jag varit ute och motionerat! 60 min powerwalk/jogging + lite situps och armhävningar. Är riktigt motiverad nu eftersom det snart bär av till Mallis! Och så idag på jobbet fick jag syn på Aftonbladets bilaga Kropp & Hälsa. I den stod det ett fyra veckors träningsprogram med powerwalk. Är nästan precis fyra veckor kvar innan vi åker, det var lite lustigt. Så det tänker jag följa, inte slaviskt, jag kanske byter ut nån promenad mot en cykeltur men jag tänker i alla fall vara duktig nu. Gick faktiskt till jobbet både igårmorse och idag. Med Samuel som sällskap. Det var riktigt mysigt och skönt. Speciellt igår eftersom det var så fint väder. Dock väldigt tråkigt att jag fick spendera resten av dagen instängd på ICA. Har spenderat hela dagen där idag också, 11-18. Men det gjorde inte lika mycket eftersom att det inte var lika fint väder idag. 100% OB också, inte helt fel. Är dock lättad över att det nu är en vecka innan jag jobbar nästa gång. Skönt! Är dessutom ledig från skolan både imorgon och i övermorgon. Så imorgon ska jag åka till pappa och ta cykeln och cykla hem. Sen ska jag nog bara ta det lugnt, vila upp mig och sola om det är sånt väder. Vi har fått jätte fint på balkongen nu med blomlådorna vi köpte på IKEA häromdan. Super mysigt blev det faktiskt. I alla fall, sen på kvällen blir det nog en promenad med Ida. Hon ska förresten mönstra imorgonbitti så jag önskar henne lycka till! Kan bara inte förstå att hon gör det frivilligt! Haha ^^ Nej nu ska jag ta och göra mig klar. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0