Sjuk

Godmorgon. Är hemma från skolan idag. Började känna mig risig i tisdagskväll sedan gick det bara utför. Så nu rinner det som bara den från både ögonen och näsan. Det hade inte varit så trevligt om jag var i bageriet i det tillståndet. Men förhoppningsvis kan jag gå imorgon. Då ska jag stå i skolans butik och sen ska vi gå på Choklad festivalen. Det kan jag ju inte bara missa. Men vi får se. Har i alla fall fixat praktikplats idag. På Coopbageriet v. 48-50. Fem dagar i veckan i tre veckor. Måste samtidigt jobba med det jag missar i skolan och så jobbar jag på ICA efter vissa av dagarna. Det kommer bli riktigt tufft. Men nu ska jag se på 'Seinfeld' som jag, tack och lov, spelade in igårkväll annars hade jag inte haft något att se på. Hejsvjes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0