Jobbhelg

Hej hej eller ja, god kväll. Det tog en timme att komma hem från jobbet idag. En resa som med bil kanske tar 10 min, max 15. Kommunikationen mellan bussarna suger verkligen på söndagar. I alla fall sitter här och typ halvsover nu. Är helt galet trött. Den här veckan har varit riktigt tuff. Lovet kunde inte ha kommit lägligare. Bara fyra timmar på jobbet imorgon sen har jag höstlov! Jippi! Och då på tisdag eftermiddag åker Samuel och jag till Borlänge. Kommer bli helt underbart. Det är så lugnt och skönt där uppe. Fast det är lugnt här hemma nu också då halva familjen åkt till Frankrike. Vill också vara där nu! Istället för här hemma i kylan. Men jag ska spara pengar och åka i sommar istället.

Förresten så köpte jag en film på ICA Maxi härom dagen. Dagboken (The Notebook) för 99:- och då gick 3:- till Rosa Bandet, så det var ett väldigt bra köp tycker jag. Fanns flera titlar att välja bland i samma kampanj bl.a Djävulen bär Prada och Walk the line. Alla väldigt bra filmer. Så det tycker jag definitivt att ni ska spana in om ni åker dit. Men nu måste jag faktiskt packa lite inför resan. 
Ha en fortsatt trevlig kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0