Sunday bloody sunday

God kväll. Sitter faktiskt och lyssnar på låten med samma namn som min rubrik. Den är grymt bra. Tyckte att den passade som rubrik då denna söndag varit lite av en pest. Vaknade med huvudvärk imorse som hållit i sig hela dagen trots tabletter. Har även haft väldigt ont i magen och mått lite illa. Inte roligt alls. Så jag har inte alls fått så mycket gjort idag som jag hoppats på. Hade tänkt plugga som bara den, vi har nämligen prov imorgon på surdeg, anrörning och skållning. Men jag har knappt pluggat alls så jag är väldigt nervös. Bara att plugga lite till, gå och sova hyfsat tidigt och hoppas på det bästa.

Har varit och tittat på en hyreslägenhet idag med mamma. Och det verkar som att vi kommer flytta in i den. Den var verkligen helt okej. Området kunde varit bättre men även det var helt ok. Det som känns tråkigt är att jag inte kommer få plats med alla mina fina möbler i mitt rum där. Men sånt är ju livet, tyvärr. Får lämna lite möbler hos pappa tills jag flyttar hemifrån. Inte hela världen. Men trist är det. Förresten är det ju Fars dag idag. Pappa fick en stor vit temugg med en tesil och blåbärste. Kanske lite tråkigt men han behövde en temugg och älskar blåbär. Haha. Nej nu måste jag fixa lite saker. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0