Snöpromenad

Hej hej! Kom precis hem från en liten tripp till affären. Pappa tror nämligen att kylen fyller på sig själv när saker tar slut. Detta är, ursäkta mig killar, typiskt manligt. Fast idag gjorde jag det i och för sig frivilligt. Var så himla mysigt att gå i snön! Älskar att promenera när det snöar. Men självklart hade det slutat när jag kom ut från affären och istället blivit till regn. Marken var åter igen grå och tråkig. Hela dagen idag har varit tråkig. Gjorde bara tre olika sorters muffins idag för vi skulle sluta i bageriet halv tolv. Sedan var det Laserdome (stavas det så?). Men jag följde inte med för jag har, vet inte om jag nämt det än men väldigt ont i axeln. Har haft det i mer än en vecka. Vaknar varje morgon och kan knappt röra mig. Verkligen skit jobbigt. Lite läskigt också faktiskt, att nästan inte komma upp ur sängen på grund av det. Får nog ta och ringa vårdcentralen imorgon. Men nu ska jag ner och fika, lillasyster står här och tjatar på mig nu så hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: nosh

Haha okeej!



Svara gärna på frågan! är det en kill-mössa? Tjej-mössa? Eller är den till för både könen? kolla in mössorna på min blogg!



Kram!

2008-11-19 @ 20:55:18
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0