Kort vecka

Hej hej! Sista skoldagen för denna vecka. Så skönt! Hela skolan har utvecklingssamtal under torsdag och fredag så vi är lediga då. Förutom när man har sitt samtal dåra. Jag har mitt 12.30 imorgon. En ganska bra tid tycker jag. Då får man sovmorgon utan att hela dagen går. Så jag ska träna med Ida efter. Sen är jag lite sugen på att shoppa. Nya H&M katalogen kom idag och det fanns massa fint i den. Men det gör jag nog på fredag.

Eftersom det är gymnasiemässan nästa vecka så fick vi göra lite saker till den idag. Jag och Samuel gjorde marsipanfigurer. Det var kul och de blev faktiskt ganska söta ^^ Men det är lite knepigt innan man får in snitsen.
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0