Crazy night in Tyresö C

Godmorgon! Fast det är ingen god morgon men i alla fall... Igår var jag och lillasyster på "Crazy night" i Tyresö Centrum, och riktigt crazy var det vill jag lova! Typ hela Tyresö trängdes därinne för att se på Amy Diamond eller köpa lösgodis på Coop för 1,90kr/hg. Vi var där för att se Amy, eller jag ville från början gå i affärer men Felicia ville så gärna se Amy. 40 minuter sen var hon. Inte speciellt roligt att stå rakt upp ner i trängseln (och i värmen!) så länge. Men hon hade en bra ursäkt i alla fall och så fort hon kom tror jag alla förlät henne. Vilken energi och utstrålning hon har! *avis* Tre låtar uppträdde hon med och efter det gick jag och Flisan för att säga hej till Ida som stod i kaoset utanför bokhandlen och försökte sälja lufttorkande och kladdfri lera som går att lösa upp med vatten igen  ^^. Sen tänkte jag gå i några affärer men gav upp när jag såg de meter långa köerna. Så då blev det hemfärd. Hade tur att träffa grannarna så vi fick skjuts.

Nu ska jag förklara varför det inte är någon "god" morgon. Imorse hade jag så ont i min axel att det kom tårar när jag försökte komma upp ur sängen. Så jag fick ringa mig sjuk till praktiken och sedan till jobbet och säga att jag måste vara ledig på måndag. För imorse ringde mamma vårdcentralen, och jag har tydligen en inflammation i axeln vilket gör att jag inte får anstränga den på några dagar. Inte bra. Kommer nog missa mer av min praktik nästa vecka =/. De skulle ringa från vårdcentralen vid halv 11 och då skulle jag få en tid till en sjukgymnast. Hoppas att jag får någon tid idag.

En sak till. När jag skrivit klart inlägget i förrgår upptäckte jag ju att både CDON och Ginza säljer Disney filmer! Hur kunde jag missa det! Så jag beställde några filmer från CDON, 'A walk to remember', 'Ringaren i Notre Dame 2' och en dubbel dvd med 'Ice Age' och 'Anastasia' som man fick köpa för endast 69kr vid beställning över 149kr. Hade dessutom en rabattkupong på 50kr. Så det var väldigt bra att jag kom på det för den gällde bara till 30/11.

Förresten en sak till, idag fyller Samuel 17 år!!!! GRATTIS ÄLSKLING! <3


Kommentarer
Postat av: Ida

hahha, Leran var faktiskt väldigt bra ;)

2008-11-30 @ 10:57:56
Postat av: Isabel

Haha det tror jag säkert ;) Men lite roligt var det ^^

2008-11-30 @ 19:28:38
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0