Första doppet

Hej hej! Idag har jag badat! Haha =D Vet att många gjorde det för länge sen, men jag är lite av en badkruka (A). Det är älsklingen också upptäckte jag ^^ Alltså det var ju verkligen iskallt i vattnet! Usch och fy.

Igår åt vi på pizzerian. Jag åt calzone (like always ^^) och Samuel åt en jätte god kycklingsallad. Den ska jag minsann äta någon gång! Det var jätte mysigt att sitta ute och äta. Tog massa söta bilder på Samuel men han har alla på sin mobil. Lägger upp någon en annan gång.

När vi kom hem tog vi lite flummbilder med min kamera. Lillsyrran blev som tokig och skulle vara med på alla bilder och göra massa konstiga miner. Hon var helt speedad. Som ni ser i bakgrunden på bilden ^^


 
                                   Gårdagens outfit;                   
                                    Shorts H&M 298:-
                                     T-shirt Team Sportia 99:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0