Duktig

Hej igen! Kom precis hem från min "promenad". Hade först bara tänkt att promenera men efter en liten stund fick jag så fruktansvärt ont i benhinnorna (måste verkligen skaffa bättre skor!) så då började jag jogga. Det gör, konstigt nog, inte alls lika ont då. Eftersom jag inte är riktigt i form än så orkar jag inte jogga så länge, så det blev lite intervallträning. Men jag orkade mycket mer än sist. Jag gör framsteg, fy fan vad jag är duktig! ^^ Haha. Och när jag joggar kan jag bara inte sluta le. Gud vad jag älskar att träna! Nu är jag full av energi och glädje! Men svetten bara rinner om mig haha så ska ta och hoppa in i duschen. Och snart kommer älsklingen =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0