Jobb helg

Hej hej! Åt middag för en stund sen, pizza. Så blir det när mamma inte är hemma haha ^^. Har jobbat hela dagen, eller ja  från 11- 18. Är helt slut. Jobbade hela dagen igår också, 8.30-18. Efter det sov jag över hos Ida. Vi hade en mysig tjejkväll med tacos, godis och en riktigt bra tjejfilm, "Chicago". Den rekommenderar jag verkligen! Så himla skönt med en film där tjejerna har makten. Väldigt välgjord är den, med massa sköna låtar och dans. Jag älskade den!
Imorgonbitti ska jag träna med Ida tror jag. Börjar inte jobba förrän klockan fem så jag har gott om tid. Kanske prova mina nya skor. Ska gå i dem lite nu och känna efter ordentligt. Tycker faktiskt att jag är väldigt duktig nu när jag cyklar till jobbet varje dag också. Men min stackars rumpa får lida. Förhoppningsvis vänjer den sig snart.
Om ca 10 min ska jag se en film på femman som heter "Scared Silent", den är baserad på en sann historia om en grupp kvinnor som blivit våldtagna av samma polisman. Den verkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0