Träning

Tjolahopp! Kom precis hem från Alby. 1,6 km spåret gånger två blev det! Alltså 3,2 km! Så stolt jag är över mig själv! Vissa säger säkert "äsch det var väl inget", men för mig är det en stor bedrift. Så det så. Första varvet var as jobbigt och när Ida sedan föreslog, eller ja, snarare bestämde att vi skulle springa ett varv till förstod jag inte alls hur det skulle gå. Men det gick alldeles utmärkt! Nästan lättare än det första faktiskt. Ida är så bra på att peppa mig. Hon lyckas alltid få mig att orka mer än vad jag trodde var möjligt. Tack för det Idis! Känner mig jätte duktig nu ^^. Ska dessutom cykla till jobbet sen. Men nu ska jag hoppa in i duschen. Svetten bara rinner. Inte så trevligt. Sen får jag se vad jag ska roa mig med innan jobbet. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: "Idisen"

haha jag är en bra tränare alltså ;) du var fakitskt jätte duktig idag!:D

2008-07-17 @ 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0