Stan

Hej hej! Idag åkte jag till stan med Ida. Ingen av oss hade egentligen några pengar att spendera. Men Ida köpte två par jättefina örhängen från Pilgrim. Själv hittade jag också ett par örhängen, jättefina men med 40% rabatt kostade de fortfarande runt 200 kr. Lite väl mycket. Så jag stod emot. Något jag däremot inte kunde stå emot var pommes och hamburgare på Mc Donald's. Var vrålhungrig. Något jag är nu också när jag känner efter. Trodde jag skulle få pizza men nu fick jag just reda på att det inte alls blir så. Sur jag blev nu...
Åkte förbi Löplabbet i Globen igen för typ hundrade gången. Och nu har jag köpt ett par skor! New Balance blev det. För 1 300 kr. Äntligen har jag ett par riktigt bra skor att träna i. Fick jätte ont i knät av mina gamla när vi joggade igår. Så det är verkligen dags att byta.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0