Lönedag

Hej hej. Har inget speciellt att säga. Det är få tillfällen då jag faktiskt inte vet vad jag ska skriva om. Börjar jag skriva om min dag kommer jag bara gnälla så det är ingen idé. Något postivt med dagen är ju att lönen kom, 5 093 kr hade jag lyckats tjäna ihop. Underbart! Får ut och shoppa rejält någon dag. Ska naturligtvis inte spendera allt men ibland måste man unna sig något. Speciellt när man jobbat hela sommaren. Ett par riktigt snygga klackar vill jag ha, helst inte allt för obekväma. Existerar sådana? Antagligen inte. Aja nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Funderar på att gå och sova. Känns som att jag håller på att få huvudvärk. Jag ska upp och jobba imorgon med, halv nio till sex. Sen är jag ledig på söndag. Hoppas att vädret håller i sig till dess. Godnatt allihopa, eller kanske inte, men hej så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0