Ledig

Hej hej bloggen och mina få, men kära läsare. Idag är jag ledig så jag har varit på stranden i Trinntorp. Lyckades för en gångs skull dra med mig mamma och lillasyster dit också. Det var mysigt. Vädret har ju varit helt fantastiskt! Faktiskt inte så himlans kallt i vattnet heller. Badade en bra stund. Har bränt mig upptäckte jag nyss. Tänk att man alltid lyckas med det. Ingen snygg bränna heller, är typ fläckig haha. Aja bättre än ingen bränna alls.
Snart ska jag gå och hjälpa mamma med maten. Vi ska ha mysmiddag bara familjen. Grillat kött med någon form av potatis och bearnaisésås. Mumsigt. Nästan första gången jag får vara med och grilla i sommar. Har jobbat så mycket. Tänk att sommaren nästan är slut. Näe usch vilken hemsk tanke. Men pengar kommer jag ha gott om på mitt konto i alla fall ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0