Jobb, jobb, jobb..

God kväll, god kväll. Bara för att jag skrev att det skulle bli så skönt att vara ledig två dagar nu så ska jag inte vara det. Det hade blivit fel med schemat så jag ska jobba 15-20 imorgon också. Visserligen kunde jag sagt nej men jag kände att jag lika gärna kunde jobba. Behöver pengarna. Vill så gärna kunna åka utomlands nästa år. Så därför är det dags att börja spara nu. Vill både åka till Frankrike och Italien (A). Kommer ju knappast ha råd med båda men det är det jag vill i alla fall. Förhoppningsvis har jag råd med nåt av det.
Cyklade som jag skrev förut till jobbet. Det var faktiskt ganska skönt, framförallt på dit vägen då det nästan bara är nerförsbackar. Däremot inte lika roligt hem med nästan bara uppförsbackar. Men det går snabbare än bussen. Ska titta på tv nu. Om några minuter börjar ett av mina favorit program, Project Runway (på tv3). Älskar det! "Make it work" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0