Fullständigt utmattat

Hej hej! Kom precis hem från Alby. Joggade 3,2 km, 1,6 km spåret gånger två igen. Den här gången helt utan paus! Vet inte om jag skrev det men förra gången tog vi en paus på några minuter innan vi sprang ett till varv. Men inte den här gången. Fy fasiken vad förfärligt jobbigt det var! Trodde aldrig att jag skulle klara det. Efter lite mer än halva trodde jag att jag skulle spy. Helt allvarligt så var det uppe i halsen på mig och gjorde att jag inte kunde andas. Men Ida var envis hon "du stannar inte nu!". Haha tur att jag har henne. Jag klarade det, och jag klarade att cykla hem igen, upp för alla backar utan att stanna. Tänk vad mycket man klarar även fast man inte tror det. Men nu är jag halvt död. Nästan i alla fall. Ska jobba ikväll också. Men bara tre timmar tack och lov. Sen ska jag sova över hos Ida. Vi ska äta äggmackor till middag haha ^^
Förresten så har jag pratat med älsklingen idag och nu känns allt mycket bättre. Aja nu måste jag käka nåt och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0