Fel post

Hej hej! Har precis varit och lekt brevbärare. Nej men jag har varit och lagt brev där de ska vara. Vi hade nämligen fått en telefonräkning och ett vykort i vår brevlåda med två olika adresser (!). Och igår fick vi en tidning med ytterligare en adress samtidigt som grannarna fick våran post. Vad håller de på med? Vet inte om det är brevbärarens eller sorteringens fel men nu har jag i alla fall ringt posten och berättat detta. Så brevbäraren ska tydligen ringa sen. Händer det en gång så visst men två dagar i rad med tre olika adresser, så kan det ju inte vara. Vi saknar dessutom post. Alla människor är inte lika snälla och hjälpsamma som mig så de kanske bara skiter i post som hamnat fel. Det gör mig nervös. Får se vad de säger sen.

Mamma står och steker pannkakor nu. Vi ska till stranden. Tack och lov att jag inte börjar förrän fem idag. Nu hinner jag njuta lite av vädret. Men nu måste jag lägga på ett kol om vi ska hinna vara där några timmar. Ha det bra denna fina sommarda'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0