torsdag

Hej hej bloggen och alla glada människor! Skoldagen idag var faktiskt ganska okeej. Fick resultaten från två prov vi gjorde innan lovet och jag är väldigt nöjd. Och idrottslektion var as rolig! Vi gjorde bara massa lekar men som vanligt gick jag därifrån genomsvettig och knallröd (A).

Efter skolan följde Samuel med mig hem, vi hade lite mysigt och såg på tv. Sen gick jag hem till Malin där vi åt chokladpudding och tittade på "Råttatouille". Den var jätte bra och super söt gjord. Höll på garva ihjäl mig på vissa ställen. Så det är en film jag verkligen rekommenderar! Även fast den var så bra så somnade både jag och Malin mitt i filmen. Vi var så trötta och satt så mysigt i soffan med varsitt täcke ^^.

image20
Från filmen "Råttatouille". Så himla söt han är!



Btw, har mina H&M kläder kommit! =D Äntligen! Men underkläderna var en besvikelse, då jag upptäckte att de var för små =O Jag har fått stor rumpa. Aaaah! Nu måste jag bränna ännu mera fett! Ska masa mig ner till gymmet imorgon efter skolan. Sen på söndag ska jag och Ida både gymma och simma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0