söndagsångest

Go´kväll kära blogg. Den här dagen har varit seg men ändå kort. Skulle egentligen åkt till gymmet vid runt 11. Men jag och Samuel tog sovmorgon så istället kom jag dit fem i tre. Men jag kom iväg och tränade i alla fall, det är det som räknas. Glömde ta min astma medicin både igår och imorse, det kändes verkligen. Ett tag var det ganska jobbigt att andas så nu får jag skärpa mig. Måste komma ihåg att ta den varje morgon och kväll framöver.

Imorgon firar jag och Samuel två månader =)<3
Btw så var vi på bio igår och såg "Bee movie", den var fett rolig! ^^ Den rekomenderas att se och då med engelskt tal of course. För då gör Jerry Seinfeld rösten till biet i huvudrollen och han har ju bara för skön röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0