Seg dag med bra avslut

Heej heej! Det var kul att träffa alla i skolan idag men dagen gick såå himla seeegt. Och äcklig mat var det, pyttipanna usch (A). Så efter skolan köpte jag en korv och mer på pressbyrån innan jag åkte till simhallen där jag skulle träffa Ida. Vi gymmade i lite mer än en timme. Det känns helt underbart skönt nu efteråt. Men svettig man blev asså. Måste verkligen komma i form igen. Men nu har jag och Ida bestämt oss att vi ska komma i form inför beach 2008 ^^. Så jag ska köpa Multi kort, då får man simma och gymma hur mycket man vill.

Sitter och äter russin nu ^^. Känner mig alldeles så där skönt trött i kroppen. Ska nog bara ta det lugnt, titta lite på tv och lägga mig tidigt ikväll. Det känns som en väldigt bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0