snart helg

Hejsan hoppsan! Jag har blivit jätte förkyld. Inte roligt =/ Men dagen har varit rätt så soft. Först hade vi svenska där vi fick svara på massa frågor om kultur och fritid, sen hade vi idrott (som jag inte kunde vara med på), sen hade vi lunch (pannkakor, mums, mums) och sen matte. Men jag kände mig febrig efter lunch så jag gick bara en snabbis till matten för att få provresultatet. Och jag klarade mig! *puh* =D Trodde att jag skulle få IG så jag blev väldigt lättad. Sen åkte jag hem, sov som en stock på bussen. Och nu sitter jag här, väntar på mat. Vi ska äta fläskfilé och klyftpotatis med bearniesesås (stavas det så?). Så himlans gott! Sen måste jag göra den tråkiga idrotts läxan *suck*. Men jag ska inte klaga, jämfört med andra har vi knappt några läxor (A).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0