Tårta

Hej hej! Idag var min sista dag på praktiken. Sorgligt men ändå skönt. Egentligen skulle jag varit där imorgon också men eftersom jag har så ont och dessutom bara skulle vara där någon timme och sen gå till sjukgymnasten så tyckte de att jag kunde vara ledig. Fick även gå tidigare idag för att jag fick så ont. Och som sista grej fick jag göra en tårta att ta med hem. Det får tydligen alla praktikanter göra sista dagen, väldigt snällt av dem. Så jag gjorde en frukttårta eftersom det är typ den enda tårtan utan grädde. Jag avskyr nämligen grädde ^^ I alla fall, när jag slutat då mötte jag upp Ida och sen gick vi hem till henne för att fika. Det var mysigt och tårtan var god *thihi*.

Min frukttårta:
Frukt (kiwi, vindruvor, hallon, björnbär & jordgubbar)
Sockerkaksbotten
Vaniljkräm
Sockerkaksbotten
Vaniljkräm
Hallonsylt
Sockerkaksbotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0