Stugan

Hej hej eller godmorgon kanske man ska säga. Kom hem från mamma för en stund sen. Kommer inte ihåg om jag nämt det men mamma har hyrt en liten stuga typ i Trollbäcken tills vi får lägenheten. Så där sov jag och lillasyster över igår. Jättemysigt var det. Kallt som tusan men vi tände massa ljus vilket gjorde det ännu mysigare. Åt god mat gjorde vi också, kött med klyftpotatis och bearnaisesås. Och sen fikade vi med lussekatt, delicatoboll och julmust samtidigt som vi såg på 'Pocahontas' ^^.

Ska strax försöka mig på lite läxa men mår faktiskt inge bra idag. Halsbränna och ont i huvudet. Usch och fy. Sen klockan ett ska jag till en sjukgymnast. Får se hur det går. Och efter det ska jag en sväng till Gallerian med Ida.

Var ute och gick i Alby igår. Tog massa fina bilder, trodde jag i alla fall. Dom ser alltid bra ut i mobilen men på datorn sen så märker man att kameran inte är så bra. Lägger kanske upp några sen. Här är en i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0