Upprop

Halloj! Första skoldagen avklarad. Helt onödig förutom den lilla information och papper vi fick. I 45 minuter varade det så kallade uppropet. Men ca 20 hade varit det som behövts då resten bara var utfyllnadsprat. Känns så himla meningslöst när man åkt längre för att komma dit. Aja har i alla fall fått schemat nu. Och jag gillar det inte. På tisdagar börjar vi 12.20, 13.00 om man äter lunch hemma. Skönt med sovmorgon tyckte alla men jag fullkomligt avskyr det. Vi slutar dessutom 15.55 dom dagarna! Blä för det. Fast de andra dagarna var väl helt ok, slutar runt två, tre. Då skulle jag hinna jobba så jag håller tummarna att jag får stanna på ICA. Ska ringa chefen imorgon. Lite nervöst. Hoppas, hoppas! 
Men det absolut sämsta med schemat är lunchen. Vi har bara 40 minuter och ska på den tiden hinna byta om, äta och byta om igen. Helt sanslöst tycker jag. Sen undrar dem varför unga får magsår!
Men nu ska jag ta det lugnt, typ se på tv eller nåt sånt och vila mig inför morgondagen. Mår fortfarande riktigt dåligt. Inte kul. Det finns dock en väldigt bra sak med dagen, LÖN! Och jag hade fått en heeel del pengar! Överlycklig! ^^ Allt slit har verkligen lönat sig! Nu måste jag gå, huvudvärken börjar göra sig påmind..Later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0