Semester

Hej hej! Har inte skrivit på flera dagar nu så jag kände att det var dags. Annars kommer jag inte ta mig tid, och jag vill ju skriva. I alla fall. Idag har jag jobbat hela låånga dagen från halv nio till kvart över sex. Är sjukt trött. Men nu är jag ledig i en hel vecka! Jippi! Äntligen semester! Har dock hört att värdet ska svika igen. Lite trist men det kan ju bli fint ändå.
Imorgon åker jag till min mormor i Borlänge. Hela familjen ska med för en gångs skull. Det blir den första familjeresan på hela sommaren. Det ska bli kul. Ska shoppa i Kupolen och bli bortskämd av mormor med hennes goda mat. Får hennes köttfärssås imorgon när vi kommer, helt serisöt är det den godaste i världen.
Vet inte hur länge vi stannar men inte längre än tisdag eftermiddag tror jag. Då måste i alla fall mamma hem jag kanske stannar om jag inte håller på dö av saknad efter min älskling, vilket jag förmodligen kommer göra. Saknar honom nämligen redan och vi sågs imorse (A). Men nu ska jag packa och sedan titta lite på tv. Hej på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0