Tröööött

Hejsan! Är så sjukt trött och hela kroppen känns som spaghetti. Vi hade simning med skolan idag. Fy fan vad jobbigt det var. Brukar simma men Eriksdalsbadets bassäng var en aning större än den jag brukar simma i. Hehe.
Men jag fick MVG i alla fall =). Jag lyckades "livrädda" både dockan och Bosse. Dockan var värst. Gud vad den var tung. Men jag klarade det. Puh.

Igår fick jag reda på att jag fått sommarjobb =D. På dagis genom kommunen. Blev jätte glad och jätte förvånad. För tänk så många som söker och så fick jag jobb. Enda problemet nu är att jag förmodligen kommer få ett annat jobb. På Ica. De lär väl krocka med varandra men jag skulle så gärna vilja ha båda jobben. Dagis jobbet är bara 3 veckor och ger mindre betalt men det är så himla roligt (hade ett sånt jobb förra sommaren). Å andra sidan så är Ica jobbet under en längre period och ger bättre betalt, där har jag kanske chans att få extra jobb efter sommaren också. Hm...
Aja, nu ropar mammsen på mig. Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0