Min favorit film

God kväll. Tittade percis klart på Titanic. Grät lika mycket den här gången också, mitt ansikte är helt stelt av tårar. Men ibland är det skönt att liksom bara få "rensa ut" allting. Filmen är så fruktansvärt hemsk men det är ändå min favorit film. Titanic är, enligt min åsikt, den bästa film som någonsin gjorts. Och jag tror ingen kommer kunna göra en bättre film i framtiden heller. Kärlekshistorian är så fängslande och skådespelarna är otroligt duktiga, speciellt Kate Winslet och Leonardo DiCaprio. Det är även otroligt bra och vacker musik i filmen. Så ni galna människor som inte sett filmen än, se den så fort ni bara kan! För annars går ni miste om en riktigt bra film.
Förresten, härom dagen såg jag en dokumentär om Titanic, visste ni att 500 liv kunde ha räddats om överklass folket inte varit så uppblåsta. En del livbåtar var inte ens halvfulla! Det är riktigt sorgligt. Men nu måste jag gå och sova så jag orkar ta itu med en ny vecka. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0