höst

Nu är äntligen hösten här! Mysigt tycker jag. Idag var jag och simmade i simhallen med Ida, 30 längder klarade jag trots gräslig träningsvärk. Efteråt bastade vi läänge. Så nu är jag helt slut, kommer nog sova gott ikväll. 
I förrgår var jag på stan med Ida, Emma och Sandra. Köpte en helt underbar röd typ skinnväska, jag ÄLSKAR den! Och sen unnade jag mig faktiskt ett par Björn Borg trosor (A) Det var halva priset =O Mamma blev tokig på mig, hon tycker jag har alldeles för mycket underkläder. Men enligt mig kan man inte ha tillräckligt med underkläder, inte väskor för den delen heller ^^ Äsch nu måste jag faktiskt ta mig i kragen och städa mitt rum! Ryser när jag ser oredan och allt damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0