Äntligen helg!

Heej! Sitter och lyssnar på Losing my way med Justin Timberlake, jag fullkomligt älskar den låten! Jag har blivit som besatt av den. Men ögonlocken börjar bli lite tunga nu, ska nog faktiskt ta och lägga mig snart.
Jag har varit jätte trött hela dagen eller hela veckan rättare sagt så det är såååå skönt att det är helg nu.

Idag slutade vi runt 12 typ för vi hade bara idrott och matte. Så jag, Pernilla och Madde åkte till stan. Vi gick in på en affär som hette Rio (tror jag). Dom hade massa roliga och tuffa T-shirts. Pernilla och Madde visade en rosa T-shirt som de tyckte passade mig perfekt, "You can hold me, You can kiss me, but if you touch my hair I'll kill you". Hahah.
Och jag hittade en tröja som jag verkligen vill ha, "Wanted, good man who is able to cook, clean, sew, cut crass and clean fish". Sen stod det något som jag inte kommer ihåg med det var nåt i stil med skicka en bild om du passar in på beskrivningen. Så ägande! Sen åkte jag hem för att fira min älskade mamma som fyller 41 idag. Grattis mammsen =) Vi åt oxfilé´, bearnaise sås och ungstekt potatis. Smarrigt.
Näe, nu orkar jag inte skriva mer. Är så trött så jag knappt ser vad jag skriver. Så om jag har skrivit fel någonstans så vet ni varför.

France soon, only 34 days left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0