trött, trött, trööööttt...

Nu är jag äntligen klar med läxan om fysikaliska faktorer i arbetsmiljön. Jippi! Och nu är jag så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Börjar klockan åtta imorgonbitti så jag måste komma i säng strax men först ska jag berätta kortfattat om min dag. 

Först på morgonen hade vi skolfotografering, vilket gick väldigt snabbt och smidigt. Fotografen var jätte trevlig och glad. Tror att jag blev någorlunda bra men vi får väl se. Sen hade vi teori heeela låånga dagen. Jag fick faktiskt inte speciellt mycket gjort. Det var därför jag fick så mycket att göra hemma nu men jag orkade verkligen inte i skolan.
När vi slutade tio i tre ringde mina kusiners mamma och sa att min lilla kusin Ludde var sjuk. Inte så roligt eftersom jag skulle ha varit barnvakt, och jag behövde verkligen pengarna =/
Så istället drog Madde och Perry med mig till stan för att se om en viss snygg kille på ett café i gallerian jobbade, men det gjorde han inte. Besvikna satte vi oss och fikade där i alla fall. Jag köpte två sia glass kulor, lakrits och choklad. Himmelskt gott men det var typ mina sista pengar. Perry och Madde delade på en big size chokladmuffins. Men nu ska jag sova, godnatt! Jag kommer sova som en prinsessa, det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0