Spannmåls läxa

Puh! Nu är jag äntligen klar med halva läxan om spannmål. Bara råg kvar. Men fy fasiken vad det är tråkigt! Och nu när jag kollade på klockan insåg jag att jag missat Idol *snyft*. Början på CSI för den delen också. Men jaja plugget går före. Måste göra lite mer nu, för imorgon ska jag visa Perry och Maddis (kanske Bosse också) runt i Tyresö. Vi ska ha picknick med varm choklad, mackor och chokladmuffins. Men frågan är bara vad jag ska visa dem? Det blir väl en tur till Tyresö slott och kyrka. Sen ska de få se mitt otroligt välstädade rum. Måste damma och dammsuga någon dag väldigt snart. Men ska fortsätta söka information om korn nu, hejsvejs!

                                           
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0