läkarbesök

Hejsan. Jag håller nog på att bli förkyld. Var alldeles snurrig när jag klev upp ur sängen imorse, jag kunde inte stå upp rakt. Så jag orkade inte ta mig iväg till praktiken. Jag bara kunde inte. Inte så bra att missa en dag när vi bara ska ha praktik i 6 dagar. Fast mår man dåligt så gör man. Men jag var ändå tvungen att åka till sös och träffa allergi läkaren. Så nu kommer jag få göra ett pricktest och ett annat test för att kolla min lungkapacitet. Man ska springa på ett sånt där band medan de blåser torr luft på en =S Jag hoppas verkligen att de kan hitta nåt, eller jag vill ju inte att det ska vara nåt fel men oavsett om de ser nåt eller inte så har jag problem. Så det vore bra om de hittade nåt så att jag kan få medicin för det. Men nu ska jag äta, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0