finally!

Jippi! Äntligen klar med spannmålsläxan! Tack och lov. Jag vet inte om jag gjort rätt men jag har i alla fall skrivit nåt... Den har dagen har jag haft en hel del otur, morotbrödsdegen var för kladdig och jäste inte, andra brödet hade jag fel mjöl i och sen blev jag utskälld (utan anledning!) av butiksägaren på skolan. Taskigt värre. Sen har jag snubblat i trappan och slagit i tårna så det blöder under nageln. Och så brände jag tungan på varm choklad när vi hade picknick. Att bero på det så hann jag aldrig visa Perry, Maddis och Bosse vårat fina slott i Tyresö men jag får väl dra med dem dit någon annan gång. Ska fösöka äta middag nu, konstigt nog känner jag mig proppmätt som om jag redan hade ätit =S Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0