Ännu en lördag

Godmorgon! Eller ja, god förmiddag kanske passar bättre. Ännu en vecka har passerat förbi och ännu en lördag har kommit. Och jag har tråååkigt. Jag sov lite för länge idag också, så jag känner mig lite seg och inte alls på topp. Så vad sjutton ska man hitta på idag?

Igår såg jag på film med Ida, Emma och Sandra. Vi såg High school musical 2, den var bra men lite för överdriven på vissa ställen. Men det är en sån film man bara måste älska. Och Zac Efron är ju bara såå snygg!
Efter drog vi till McDonald's för att äta middag, men ingen var direkt hungrig efter allt godis. Sen skulle Ida ha sovit hos mig men hon blev dålig =/ Hon mådde jätte illa, jag hoppas att hon inte blev magsjuk. Ska förresten ta och ringa henne nu och se hur hon mår. Skriver kanske mer sen, byebye


Kommentarer
Postat av: Beppo

Jag har ett förslag. Tycker du ska se Man United spela mjatc idag, blörjade bara för 5 minuter sen så du missar inte så mycket! Eller?????

2007-10-06 @ 13:51:20
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: sofie

jaaa! den var jätte bra:D

2007-10-06 @ 14:30:42
URL: http://soffiy.tjejsajten,se
Postat av: Isabel

Hehe okeej tack för förslaget =) bara synd att jag inte såg ditt inlägg tidigare

2007-10-06 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0