hemma

Heej...Nu är jag hemma. Men fick inget trevligt välkomnande direkt. Istället fick jag mitt hjärta krossat..igen..Och nu börjar jag verkligen tappa tron på att jag någonsin kommer få tur i kärlek. Jag får allt svårare att släppa in folk, och allt svårare att släppa taget...Mitt hjärta orkar inte mer. Förtjänar jag inte kärlek och lycka? Så fort jag börjar bli lycklig så slås allt i spillror. Det är som att jag inte förtjänar att vara lycklig. Varför? Vad har jag gjort för fel? Jag bara orkar inte mer. Fy fan asså...Jag som var så kär och lycklig, det lustiga är att den här gången är killen kär i mig också, men han vågar inte satsa. För att han påstår att han vet hur det kommer sluta bara för att det gick åt helvete en annan gång. Jag förstår verkligen inte, eller lite kanske jag förstår men jag vet att det skulle bli annorlunda den här gången. Om han bara kunde ge mig en chans...
Än en gång säger jag det....
Boys are stupid, throw rocks at them 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0