frosseri dag

Heej! Äntligen fredag! Hade bara en lektion imorse på grund av gymnasie mässan, fett skönt! Eller ja, det blev dubbel idrott istället. Och klantig som man är bryter jag av typ hela tumnageln när jag gjorde upphopp. Suck säger jag bara. Nu har jag två plåster på högerhanden, ett på tummen och ett på pekfingret. Igår gjorde jag nämligen illa pekfingret på en sax. Så himla typiskt mig asså och as ont gjorde det. Men det är skit som händer som Samuel säger haha.
Snart ska jag åka och simma med Ida sen ska vi ha frosseri dag =D (A) Först blir det tacos sen glass med maränger och kolasås *mums*. Och kanske lite skumtomtar också (A) Underbart det kommer bli asså =) Men nu måste jag käka nåt så jag orkar, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

som Samuel säger???haha det har varit´din favo sak att säga sen typ 6:an

2007-11-16 @ 15:27:28
Postat av: lissi

inlägget över är alltså in lagt av mig /lisa

2007-11-18 @ 20:59:57
Postat av: Isabel

Jag förstod nästan det, brukar jag säga det? Det har jag inte tänkt på =S

2007-11-20 @ 18:31:31
URL: http://www.isaabel.blogg.se
Postat av: lissi

du sa alltid det!!! "shit happens" minst en gång i veckan, så fort nån klanta sig *hostdu*host

2007-11-23 @ 19:46:42
Postat av: Isabel

Va? Det har jag absolut inget minne av :O Haha

2007-11-26 @ 19:52:15
URL: http://www.isaabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0