Söndag 20/5 2007

Happ, nu är man 16 år. Känner ingen direkt skillnad =P Att fylla år var mycket större när man var mindre, då var det som en magisk dag. Men numera känns det som vilken annan dag som helst, nästan i alla fall.
 NRJ in the park igår var inte så bra som jag hoppats på det var bara massa jävla fjortisar som rökte där, USCH säger jag bara! Men Snook och Danny var as bra i alla fall! =D Jag och Ida åkte därifrån runt åtta och käkade glass med hallon och maränger hemma hos mig till två inspelade avsnitt av "Criminal Minds". Det var mysigt =) Vet inte vad jag skulle göra utan min Ida, jag älskar dig av hela mitt hjärta bästis<3
Imorgon ska jag vara funktionär på Trollbäckens IP åt 1:orna, 2:orna och 3:orna, det kommer nog bli kul. Bara det inte spöregnar så är jag nöjd.
Såg på "The OC"  för en stund sen, som alla OC fans vet så var det ju absolut sista, sista avsnittet! =( Jag måste bara säga att OC är den enda serien som lyckats få till ett bra slut. De lämnade oss skrikande efter mer men samtidigt kunde man känna sig nöjd. Ett tag efter Marissas död sög serien runt ut sagt men sedan blev den bättre igen och slutet var, enligt mig, perfekt. Tack för fyra underbara säsonger, byebye OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0