Onsdag 30/5 2007

Är det inte lustigt? Mitt i en vanlig termin så önskar man att man ska bli sjuk så att man kan få slöa framför tvn med en pigelin. Men nu har jag varit hemma i bara två dagar och håller redan på att dööö av uttråkning! När man vet att man inte har något man måste göra så är det inge kul att titta på tv... Det är bara kul när man vet att man har massa läxor och grejer man måste göra. Så imorrn tänker jag gå till skolan! Jag orkar inte vara hemma mer! Jag vill vara med mina klasskompisar den lilla tid vi har kvar tillsammans. Nästa vecka splittras vi ='( Egentligen är det ju både skönt och sorgligt. Det är skönt för att man börjar ett nytt kapitel i sitt liv och får hålla på med något som man själv valt. Men det är sorgligt eftersom man gått till samma skola dag ut och dag in i tio år (!) med samma människor. Man har i princip vuxit upp med dom personerna, och vissa av dom kanske man aldrig kommer se igen. Just nu känns det mest sorgligt...och läskigt...ett steg närmare vuxen världen =/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0